Καθαιρέθηκε ο παπάς με τη Harley διότι κατηγορείται για πορνεία

“Καθαιρέθηκε ο παπάς με τη Harley διότι κατηγορείται για πορνεία”, λέει η είδηση. Κι η είδηση είναι πέρα για πέρα λάθος.


Ο παπάς με τη Harley είναι ο πατήρ Γεώργιος Δεληκώστας· το 2010 τον χώρισε η σύζυγός του, το δικαστήριο εξέδωσε διαζύγιο υπέρ του και μερικά χρόνια αργότερα, γνώρισε την Πόπη, αγαπήθηκαν, έμειναν και μένουν μαζί, και πρόσφατα απέκτησαν ένα γλυκύτατο κοριτσάκι, την Αγάπη-Χριστίνα. Όλα τα παραπάνω σε γνώση της μητροπόλεως Δημητριάδος και Αλμυρού – μτφ του τηλεοπτικού δεσπότη Ιγνατίου, γνωστού και από το Αρχονταρίκι της ΕΡΤ, στο γραφείο του οποίου εργαζόταν ως επικεφαλής οικονομικών υπηρεσιών.

Τον Γεώργιο τον γνώρισα πριν μερικά χρόνια σ’ ένα μικρό ξωκκλήσι του Πηλίου, μεγάλη Παρασκευή ήταν θαρρώ. Είχε έρθει απεσταλμένος της Μητρόπολης για τα Εγκώμια. Βασικά με γνώρισε, δεν τον γνώρισα: με είδε από την Ωραία Πύλη, κι ήρθε να χαιρετίσει, είπαμε 5 κουβέντες απ’ αυτές που ξεπερνούν τα τετριμμένα στο δρόμο της Ανάστασης, αυτές που κάνουν να συνεννοούνται δυο ξένοι χωρίς να χρειαστεί 6η λέξη. Κάπως έτσι, αρχίσαμε να επικοινωνούμε, όχι συχνά, αλλά ξέραμε.

Βρεθήκαμε στην Παναγιά εις την Τρύπα, κάποιες φορές. Ήξερα πάντα ότι δεν είναι συμβατικός παπάς· και δεν ήταν μόνο η Harley: ο λόγος του, τα κομποσκοίνια στα χέρια του, η πίπα στο στόμα, η ενασχόληση με τη μόδα και μετά το marketing, το management, η ιερωσύνη που ήρθε σε μεγαλύτερη ηλικία, οι εξορκισμοί που έκανε, οι τουρίστριες με το μπικίνι που άφηνε να ανάψουν κερί στην Παναγιά, και ξανά, ο λόγος του. Περίεργη περίπτωση γενικά αλλά ενδιαφέρουσα. Με αγάπη πολλή αλλά και έναν συμπαθητικά ενοχλητικό εγωισμό ν’ αλλάξει τον κόσμο, ν αλλάξει την Εκκλησία! Όχι σαν του Χριστόδουλου, καμία σχέση. Στο Γεώργιο ήταν μια φλόγα που ζέσταινε άλλους και τον ίδιο σιγοέκαιγε. Διότι ο Γεώργιος δεν είναι της παραδοσιακής, θεολογικής αγάπης. Καίτοι διαβασμένος, είναι πιο γεωμετρικός, ευθύς, πιο στεγνός κι απόλυτος, χωρίς να τον νοιάζει ο Άγιος της ημέρας για να κάνει παραβολή και συσχέτιση.

Για μένα, ήταν θέμα χρόνου ο πόλεμος και η καθαίρεσή του· έχω βαθιά γνώση του Εκκλησιαστικού-διοικητικού περιβάλλοντος, ξέρω πως λειτουργούν και τι πρεσβεύουν στ’ αλήθεια. Ξερω τι τους ενοχλεί και πώς πολεμούν δήθεν για την Αγάπη του Χριστού και την Εκκλησία. Έχω βιώσει….

Ο Γεώργιος δεν είναι ένας συνηθισμένος παπάς. Κι όταν μου έστειλε την επιστολή κατηγορητήριο του Ιγνατίου, εξοργίστηκα, ντράπηκα για την Εκκλησία μου, αλλά ήξερα. Δε θα ‘χα πρόβλημα να τον καθαιρέσουν για εκκλησιαστικά-λειτουργικά παραπτώματα, για ηθικά παραπτώματα, ή κυρίως επειδή δεν σεβάστηκε (sic) τους Εκκλησιαστικούς Κανόνες ζητώντας 2ο γάμο ενώ γνώριζε ότι δεν επιτρέπεται. Όμως να τον κατηγορούν για πορνεία ομοίως δε και τη σύντροφό του για πόρνη, είναι χυδαίο, πρόστυχο, βλάσφημο κυρίως από ρασοφόρους με εγκόλπιο: η πρώην σύζυγος τον χώρισε, η Μητρόπολη γνώριζε τη σχέση με την Πόπη και την εγκυμοσύνη. Ουδέποτε τον έψεξαν ή του επέβαλλαν επιτίμιο. Η κατηγορία της πορνείας είναι κατάπτυστη, πρώτα για τη σύντροφό του και μετά για κείνον. Διότι πρώτα και κύρια, ο Κύριος την Πόρνη συγχώρησε, αν θέλουν να μιλήσουμε θεολογικά. Και διότι δεν επαγγέλονται πορνοι μήτε εισόδημα έχουν εκ πορνείας. Εκτός κι αν το αποδείξουν οι ταγοί.

 Σε μια εκκλησιαστική διοίκηση που νοσεί (sic), κρίνει και κατακρίνει Προτεσταντικώ τω τρόπω, χωρίς να κοιτά τα του οίκου της, να τιμωρεί την εκμετάλλευση ψυχών κάτω από το Πετραχήλι για ιδία σαρκική απόλαυση σε κρεβάτια ιερέων, μοναχών, Μητροπολιτών, να καταστρέφει ζωές με δήθεν ένθεη υπομονή απέναντι σε οικογενειακή βία, να δέχεται ως νομικό επιχείρημα του Έλληνα 21χρονου δολοφόνου της Ελένης στη Ρόδο «ότι μετά το βιασμό και τη δολοφονία, βρήκε το Θεό και προσεύχεται», αντί να αφουγκράζεται ταπεινά, να στέργει, να μελετά το Ευαγγέλιο, να λειτουργεί με αγάπη, κατηγορεί ελαφρά τη καρδία αλλά με φθόνο το Γεώργιο και την σύντροφό του για πορνεία. 

 Να σου πω κάτι; ο π. Γεώργιος γνώριζε εκ των προτέρων τι κάνει και τι θα υποστεί ως ποινή. Ο εγωισμός του «θ’ αλλάξω τον κόσμο και την Εκκλησία», ήταν πιο δυνατός της επίγνωσης και τώρα εφεσιδικεί με αμφίβολο αποτέλεσμα. Γνώριζε όμως. Αν τον είχαν αντιμετωπίσει θεολογικά με αναφορά στους Κανόνες, θα είχαν δίκιο να λάβουν απόφαση καθαίρεσης. Και δε θα είχε αντεπιχείρημα. Όμως απεφάσισαν με κακία να τον κατηγορήσουν προσβάλλοντας την ηθική του και την ηθική της συντρόφου του· κι απεδείχθησαν σφόδρα ανήθικοι, προσβάλλοντας την ίδια την Εκκλησία και θα τολμήσω να πω, και το Χριστό.

Εν κατακλείδι, ο Γεώργιος μπορεί να πάει σε άλλη Μητρόπολη που θα τον δεχθεί και θα τον παντρέψει. Μπορεί και να μείνει λαϊκός, να εκκλησιάζεται, χωρίς να ιερουργεί φέροντας το βάρος της απόφασής του και της απόφασης του Εκκλησιαστικού Δικαστηρίου. Η Εκκλησία της Ελλάδος όμως, θα μείνει με το στίγμα της αντιχριστιανικής κακίας της και της ανήθικης προσβολής προσωπικότητας. Κι αυτό δεν αφορά μόνον τον πατέρα Γεώργιο και τα λάθη του, αφορά και πλήγει και πληγώνει το Σώμα των Πιστών.  

 Πηγή: https://www.facebook.com/demina της Demina Masoula